Happier Than Ever

מוזיקה

Billie Eilish - “Happier Than Ever”
The new album, out July 30
Pre-save/add/order now: billieeilish.lnk.to/HappierThanEver
Follow Billie Eilish:
Facebook: BillieEilish.lnk.to/Facebook
Instagram: BillieEilish.lnk.to/Instagram
Twitter: BillieEilish.lnk.to/Twitter
ILmem: ilmem.info​​
Email: smarturl.it/BillieEilishEmail​​
Store: smarturl.it/BillieEilishStore

תגובות

  • Lindsey Slaton
    Lindsey Slaton25 דקות לפני

    *This twerking is kind of getting old twerking*

  • PingPongChicken
    PingPongChicken29 דקות לפני

    *twerk twerking*

  • eren yeager
    eren yeager32 דקות לפני

    *seductively starts twerking*

  • Ashley lol
    Ashley lol36 דקות לפני

    best 15 seconds of my life.

  • Jessie S
    Jessie S44 דקות לפני

    y'all twerkin? disgusting. * twerks *

  • Austin MCGAR
    Austin MCGAR46 דקות לפני

    What is this songs name???

  • Cherry Smith
    Cherry Smithשעה לפני

    *mixed emotions and personalities twerking*

  • wich sam
    wich samשעה לפני

    I’m gonna cry on how pretty she is

  • Lauren
    Laurenשעה לפני

    *happy twerking*

  • Paisley Robles
    Paisley Robles2 שעות לפני

    WOE

  • fran suh
    fran suh2 שעות לפני

    i cannot wait until july 30 for this song im gonna die first

  • Lady Jisoo
    Lady Jisoo3 שעות לפני

    I love you happy billie:) you sad only :/)

  • ash whitney
    ash whitney3 שעות לפני

    me to my school:

  • StaxryOreo
    StaxryOreo3 שעות לפני

    tiktok already took over this song :(

  • Blue Blunt
    Blue Blunt4 שעות לפני

    Omg Yayyy I CANT EAIT FOR A NEW ALBUM , HER LAST ONE WAS A BANGER, Btw billie i hope you are have a mentally and physicall happy time in your life, Enjoy the time you have, Btw u look amazing in ur new vogue magazine

  • Gran Grando
    Gran Grando4 שעות לפני

    KillMe(see u cry 😢 or sad billy )

  • Isabelle Gaytan
    Isabelle Gaytan4 שעות לפני

    *doesnt twerk bc i am listening to this work of art*

  • Sophia Alexa Bosita
    Sophia Alexa Bosita4 שעות לפני

    this album is literally gonna be the death of me :,)

  • Natalia Massiel Medina Ugarte
    Natalia Massiel Medina Ugarte5 שעות לפני

    Bravoo

  • Mihaela Kovachka
    Mihaela Kovachka5 שעות לפני

    Where's old Billie? 🥺 Why did you change? That's not the real Billie! 😖

  • Esraa Sayed
    Esraa Sayed6 שעות לפני

    Ilove❤

  • Gabriel00ꈍᴥꈍ
    Gabriel00ꈍᴥꈍ6 שעות לפני

    omg I can hardly wait for this album

  • wolfy 9O7
    wolfy 9O76 שעות לפני

    Mafer donde estas

  • ewa 369
    ewa 3696 שעות לפני

    Is it all worth it ? Sell your soul ? For what ? For fame ? Money ? This is not real... And manipulate young and innocent people and sell for your master ? You don't have a soul anymore, but maybe some more feelings ? I feel so sorry for you 😔😔😔

  • ewa 369

    ewa 369

    6 שעות לפני

    @frogs lol She knows what I mean.

  • frogs lol

    frogs lol

    6 שעות לפני

    what the hell

  • LOL REKT
    LOL REKT6 שעות לפני

    are u gay lesbian female boy maybe a hemp seed or maybe a hatchet or even a car OR DABABY?

  • Amanda Mussenden
    Amanda Mussenden6 שעות לפני

    Why is everyone twerking?

  • Lego Clone Trooper
    Lego Clone Trooper6 שעות לפני

    What da hell is wrong with the comments?

  • Gam Lmao
    Gam Lmao7 שעות לפני

    Why suddenly there's so many people saying they're twerking like bro what? And the replies are so dry

  • TiK Tok💚billie💚 eilich💚
    TiK Tok💚billie💚 eilich💚7 שעות לפני

    💚💚💚👍👍👍

  • Jordyn2011❤️
    Jordyn2011❤️8 שעות לפני

    Why is everyone twerking when people’s new era comes *twerks*

  • sha Grande
    sha Grande8 שעות לפני

    I WANT THIS SONG RN😭❤️

  • Polo Rouge
    Polo Rouge8 שעות לפני

    this fake depresive is cringe and disrespectful for all the real depressive people that commit suicide

  • arosha mustafa
    arosha mustafa8 שעות לפני

    ppl who disliked aren't happier than ever-

  • Wormii
    Wormii9 שעות לפני

    **numb twerking**

  • Hotblock Catman
    Hotblock Catman9 שעות לפני

    Literally a biggest tease

  • kim_#Mena _
    kim_#Mena _10 שעות לפני

    😮 wow 😮

  • Αγγελική Σαρογλάκη
    Αγγελική Σαρογλάκη10 שעות לפני

    *stop twerking*

  • frogs lol

    frogs lol

    6 שעות לפני

    **sad twerking**

  • Rayhon Pazildjanova
    Rayhon Pazildjanova11 שעות לפני

    Love youuuuuuu🌼💛✨🔥

  • I juul and that makes me cool
    I juul and that makes me cool12 שעות לפני

    omg god so insparasinol!!!!!!!

  • ASF MOOD
    ASF MOOD12 שעות לפני

    "i love my parents but, when i'm away from you i'm happier than ever"

  • Sevilli Pantelidou
    Sevilli Pantelidou12 שעות לפני

    Does it continues ?

  • Keristajosh
    Keristajosh13 שעות לפני

    **twerks sadly**

  • ur toes
    ur toes13 שעות לפני

    she looks so beautiful wtf , and it will never disappear , period.

  • عسـولهہ
    عسـولهہ13 שעות לפני

    I love Billy, I hope you put me on my heart 😭❤️🙏🌹

  • neji_crazy {Billie Eilish}
    neji_crazy {Billie Eilish}13 שעות לפני

    ❤️👄❤️

  • neji_crazy {Billie Eilish}
    neji_crazy {Billie Eilish}13 שעות לפני

    Omg woooow

  • Thegxldentrio
    Thegxldentrio14 שעות לפני

    NOT Y’ALL TWERKING

  • Altria Andrei E. Raul
    Altria Andrei E. Raul14 שעות לפני

    *twerking cause everybody's twerking*

  • Noa Lumsden
    Noa Lumsden17 שעות לפני

    is it just me or does anyone else think that since billie has gone blonde she has gone from dark acedamia to light academia like if u agree

  • Shrek The Third
    Shrek The Third18 שעות לפני

    Could y'all stop with the twerking comments its starting to look cancerous

  • Luna Lovegood
    Luna Lovegood18 שעות לפני

    * *soft elegant twerking* *

  • Francheska Lene
    Francheska Lene18 שעות לפני

    Twerking

  • Muhammad Rafli Ramadhan
    Muhammad Rafli Ramadhan18 שעות לפני

    Doris Day Alert!!!

  • خبيب النعيمي
    خبيب النعيمي18 שעות לפני

    صاير كحيه

  • damla apal
    damla apal18 שעות לפני

    sana siyah saç daha çok yakışıyor bence

  • THE_WOLF_PACK 579
    THE_WOLF_PACK 57918 שעות לפני

    how does this video get 15k dislikes

  • Just Katzuko
    Just Katzuko18 שעות לפני

    Dude Slay queen

  • Ryumin Lee
    Ryumin Lee18 שעות לפני

    *trans twerking*

  • ᒍIᖇᗩᗰ
    ᒍIᖇᗩᗰ19 שעות לפני

    She grown so much it’s so nice

  • Fouzana Ziard
    Fouzana Ziard19 שעות לפני

    I love your ocean eyes.

  • Vintage Rxses
    Vintage Rxses19 שעות לפני

    Omg I’m ready for this album

  • moygc c
    moygc c19 שעות לפני

    **Sings** **fails to say the last word**

  • Hotblock Catman
    Hotblock Catman19 שעות לפני

    WHERE IS THE FULL 🎶

  • Relaxing music t21
    Relaxing music t2119 שעות לפני

    love it

  • Enhbileg B.
    Enhbileg B.19 שעות לפני

    why is everyone saying "twerking"

  • Quinn Grace
    Quinn Grace19 שעות לפני

    i need this song. now

  • savannah sikes
    savannah sikes19 שעות לפני

    *epic nae nae twerks*

  • elle
    elle20 שעות לפני

    *twerks in pain*

  • Bri
    Bri20 שעות לפני

    why is everyone twerking :( **twerks sadly**

  • uH sUp
    uH sUp20 שעות לפני

    WHEN DOES THIS SONG COME OUT

  • uH sUp
    uH sUp20 שעות לפני

    WHY ARE THEY ANNOUNCING AN ALBUM LIKE LITTERALLY ALMOST THREE MONTHS PRIOR???

  • Slice of Pie
    Slice of Pie20 שעות לפני

    WHY IS EVERYONE TWERKING

  • Gabriel Carmo
    Gabriel Carmo20 שעות לפני

    Can't wait for this song

  • Katherine Gonzalez
    Katherine Gonzalez20 שעות לפני

    She looks like IT

  • Jessie Tindoy
    Jessie Tindoy21 שעה לפני

    *vintage twerking*

  • yessir
    yessir21 שעה לפני

    *sends to all of my siblings*

  • Aira Mae E. Locquiao
    Aira Mae E. Locquiao21 שעה לפני

    ILOVEYOUUUUU😭😭😭

  • Lucciano Cardenas
    Lucciano Cardenas21 שעה לפני

    Me toco el corazón :( ♡

  • HANNAH DE VERA
    HANNAH DE VERA21 שעה לפני

    Why you all ya'll twerking

  • iheartsal
    iheartsal22 שעות לפני

    I HOPE THIS IS ON THE ALBUM PLS ITS SO GOOD

  • Sabrina Santos Silva
    Sabrina Santos Silva22 שעות לפני

    ❤🇧🇷

  • Steven Lazo
    Steven Lazo22 שעות לפני

    Literally Billie Eilish‘s songs are really good it’s like you know how she feels and what she been through

  • SkyBrie
    SkyBrie23 שעות לפני

    I’m fucking excited. I’m so proud of her. She’s amazing.

  • Jude Ashour
    Jude Ashour23 שעות לפני

    why did miss ma'am drop such a short bit of it and make us wait two months for it like baby we want it now

  • Speedy Asian
    Speedy Asian23 שעות לפני

    the fact that we gotta wait till July for this💔

  • Doug Brasich
    Doug Brasichיום לפני

    Switched from city girls and cardi b to this cause twerk🙄

  • Amy
    Amyיום לפני

    0:10 staring into my soul o_O

  • Milky Star
    Milky Starיום לפני

    Let just stop twerking and appreciate how far she has come to get to where she is now. I really can't wait for her new album coming out :D

  • Elecia Paniagua
    Elecia Paniaguaיום לפני

    This sounds amazing at the beginning she sounds like Lyn lapid

  • سـرو
    سـروיום לפני

    🙀🙀

  • stfu
    stfuיום לפני

    Im gonna cry she said she would release it on july 30th 😭🏃🏽‍♀️ I would pay all my lifes savings to hear it

  • Kyle Gilbert
    Kyle Gilbertיום לפני

    FRANCESCA

  • Kyle Gilbert
    Kyle Gilbertיום לפני

    Man she looks amazing as a blonde.... Luv that scene... Be-A-You.... T.... 🌝

  • Olivya Nazareno
    Olivya Nazarenoיום לפני

    this makes me nostalgic for no reason...

  • Olivia-san
    Olivia-sanיום לפני

    Billie can you react to Tobee Paik?

  • Lupita Olide
    Lupita Olideיום לפני

    I love it Billie Eilish

  • Adam de Adam
    Adam de Adamיום לפני

    Parents

  • cludy
    cludyיום לפני

    i am no going to twerk becus it is ilegl

  • Helio Fz6
    Helio Fz6יום לפני

    Scamsley

  • MetalTBag
    MetalTBagיום לפני

    "i wanna make music that people can mosh to" shut the F up billie. nothing you make is mosh worthy

הבא